Požadavky:
- VŠ vzdělání;
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office – zejm. Word, Excel, Power Point);
- znalost zdravotnické problematiky výhodou, zkušenost s dotačními tituly vítána;
- příjemné a proklientské vystupování, komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti, pečlivost, smysl pro pořádek, pozitivní přístup, iniciativa a pracovní nasazení, odolnost vůči stresu a nárazové pracovní zátěži, časová flexibilita, ochota učit se novým věcem;
- řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič).
Co Vás čeká:
- komplexní organizační a administrativní podpora předsedy představenstva v oblasti řízení, marketingu a obchodních aktivit;
- vedení kalendáře a organizace schůzek s klienty, obchodními partnery i členy vedení společnosti;
- každodenní komunikace a obchodní korespondence s klienty a partnery;
- administrativní práce spojené s agendou sekretariátu společnosti (agendy běžného provozu sekretariátu, vedení a evidence došlé a odeslané pošty včetně obsluhy datové schránky, archivní a spisová služba…);
- úzká spolupráce s členy vedení a druhou asistentkou vedení společnosti (tvořit budete tým, který se vzájemně podporuje, komunikuje a předává si veškeré informace pro plynulý chod sekretariátu společnosti);
- práce s interními systémy (Intranet, Intradat …).
Co nabízíme:
- zázemí a pracovní stabilitu u významné soukromé společnosti;
- zodpovědnou pracovní pozici, možnost seberealizace a podporu profesního růstu;
- vstřícný kolektiv, příjemné pracovní prostředí;
- plný pracovní úvazek, stabilní a motivující mzdové ohodnocení;
- široké finanční i nefinanční zaměstnanecké benefity;
K žádosti o zařazení do výběrového řízení je třeba doložit:
- strukturovaný profesní životopis se zaměřením na odbornou praxi;
- fotokopie dokladů o dosažené kvalifikaci;
- motivační dopis.
Přihlášky do výběrového řízení je možné zaslat do 20.6.2023
TĚŠÍME SE NA VAŠE REAKCE!
Prosím, věnujte pozornost tomuto sdělení:
Pokud obratem neobdržíte potvrzení o přijetí Vaší žádosti, pak žádost z Vaší strany nebyla správně vyplněna (sledujte hlášení o případných chybách nad ikonou ODESLAT!).